PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI DODATKOWYCH - ROK SZKOLNY 2018/2019
L.P | NAUCZYCIEL | CZYNNOŚCI DODATKOWYCH (wynikające ze statutowych działań szkoły) |
---|---|---|
1. | Balińska Kalina | -przekaz informacji miedzy świetlicą szkolną, pedagogiem, wychowawcami klas i rodzicami - lider - Zespół do spraw opiekuńczych i pomocy socjalnej dla uczniów - pomoc socjalna - Zespół do spraw rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów, organizacja p p-p: rozpoznawanie specyficznych potrzeb uczniów, organizowanie p p- p, edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - świetlicowe projekty, organizacja pracy świetlicy - akcje charytatywne - realizacja projektów w zakresie kształtowania postaw i respektowania norm społecznych - wspomaganie pracy wychowawców klas – według przydziału - promocja szkoły w środowisku lokalnym - protokolant RP - Kontrola Zarządcza |
2. | Bernas Ewa | - przygotowanie i poprowadzenie „XI Edycji Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego klas I-III” - realizacja podstawy programowej klas I – III ; wdrażanie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego - kształcenie rozwijające samodzielność, kreatywność i innowacyjność uczniów – monitoring - przygotowanie zaproszeń, itd. - rozwijanie zainteresowań uczniów - organizacja „Dnia Babci i Dziadka” - SU - dekoracje |
3. | Błońska Elżbieta | Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczo - Profilaktycznego – działania wychowawcze – badania jakości pracy szkoły - monitoring, analiza - uczeń zdolny – całość klas I - VIII - przygotowanie wieczerzy wigilijnej i „Jasełek” - zorganizowanie DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – WIELKANOC/ BOŻE NARODZENIE – szkolny wolontariat - monitorowanie ilościowe i jakościowe realizacji podstawy programowej - całość - współpraca z parafią - wspomaganie pracy wychowawców klas – według przydziału |
4. | religia | - Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczo - Profilaktycznego – działania wychowawcze - badania jakości pracy szkoły - przygotowanie wieczerzy wigilijnej i „Jasełek” - zorganizowanie DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – WIELKANOC/ BOŻE NARODZENIE – szkolny wolontariat - współpraca z parafią - monitorowanie jakościowej realizacji podstawy programowej - całość - wspomaganie pracy wychowawców klas – według przydziału |
5. | Chmielewski Grzegorz | - przygotowanie uczniów do egzaminów na kartę rowerową - konkursy wiedzy pożarniczej, ruchu drogowego, itd. - oprawa techniczna imprez szkolnych, elementów dekoracji, itd. - monitoring i analiza : uczeń mający problemy w nauce– całość klas I –VIII - efekty kształcenia – j. polski - PZO IV – VIII - Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczo - Profilaktycznego - 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów. |
6. | Cuper Beata | - Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczo - Profilaktycznego- odpowiedzialna za opracowanie, modyfikowanie i wdrażanie procedur dotyczących bezpieczeństwa szkoły – całość monitoring - Społeczny Inspektor Pracy - opiekun LOP - koordynator działań z zakresu edukacji ekologicznej – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - badanie efektów kształcenia: matematyka i przyroda; zapewnienie uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków nauki – kontrola, monitoring - przygotowanie uczniów do konkursów z wiedzy przyrodniczej i ekologicznej - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień matematyczno - przyrodniczych uczniów –rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
7. | Czuba Beata | - lider zespołu edukacji wczesnoszkolnej - Zespół do spraw rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów - monitorowanie organizacji i realizacji zajęć z uczniami niepełnosprawnymi – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej i monitoring: ocena prawidłowości zapewnienia dzieciom i młodzieży pomocy psychologiczno-pedagogicznej; organizacja kształcenia uczniów wg indywidualnego programu nauki - organizacja XII Edycji Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego klas I-III - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień artystycznych uczniów - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
8. | Danielak Mariusz | - Lider Zespołu do spraw nowelizacji i ewaluacji Statutu - opracowywanie zmian w obrębie Statutu - opracowanie szkolnego zestawu programów IV - VIII - wdrożenie programu do drukowania świadectw - redagowanie strony internetowej szkoły - oprawa fotograficzna i techniczna uroczystości szkolnych - przygotowanie uczniów do konkursów wiedzy historycznej - 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów - współpraca Muzeum, TPP, itd. - reprezentowanie szkoły w uroczystościach lokalnych – poczet sztandarowy - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – historia - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
9. | Historia i WOS | kalendarza wydarzeń, projektów historycznych, itd. - opracowanie i realizacja projektów historycznych, konkursów szkolnych i międzyszkolnych – 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów. - współpraca Muzeum, TPP, itd. - reprezentowanie szkoły w uroczystościach lokalnych – poczet sztandarowy |
10. | Dudkiewicz Marzena | - organizowanie bezpieczeństwa informatycznego w szkole, rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów dostępnych w sieci - opracowanie działań i monitoring IV - VIII - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne - koordynator – platforma edukacyjna I – VII - badanie efektów kształcenia – matematyka - Zespół do spraw nowelizacji i ewaluacji Statutu - opracowywanie zmian w obrębie Statutu - rozwijanie kompetencji informatycznych dzieci – opracowanie przedsięwzięć, monitoring ich realizacji - opieka informatyczna - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
11. | Ostromecka Magdalena | - Zespół do spraw opiekuńczych i pomocy socjalnej dla uczniów – szkolny wolontariat - Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczego – Profilaktycznego - monitoring prowadzenie działań wychowawczych i zapobiegawczych wśród dzieci zagrożonych uzależnieniem; kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych - działania na rzecz promocji zdrowia (świetlica, stołówka) - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów przebywających na świetlicy– wdrażanie, monitoring oraz ewaluacja - edukacja teatralna - 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów - promocja szkoły w środowisku lokalnym – współpraca z przedszkolami - wspomaganie pracy wychowawcy klas według przydziału |
12. | Grzybek Małgorzata | - wypożyczanie podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeń szkolnych – zamówienie podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeń szkolnych - przygotowanie i zorganizowanie przyjęcia pierwszaków w poczet czytelników - organizacja konkursów bibliotecznych, upowszechnianie czytelnictwa wśród dzieci, realizacja projektów, np.:„Wielka Ligia Czytelników” oraz „Cała Polska czyta dzieciom”; 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów – monitoring wydarzeń – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej: rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa wśród uczniów oraz kształcenie u uczniów kompetencji kluczowych - przygotowanie i przeprowadzenie akcji „Uwalniamy książki” - opiekun sekcji SU - monitoring: wykorzystanie TI przez nauczycieli i uczniów - współpraca z Biblioteką Miejską i Pedagogiczną - promocja szkoły w środowisku lokalnym, współpraca z przedszkolami – kontakt z mediami, sponsorzy - wspomaganie pracy wychowawców klas według przydziału |
13. | Hilska Dominika | - lider zespołu przedmiotowego – języki obce - opracowanie planów pracy szkoły - współopracowanie kalendarza szkolnego - przepisanie do arkusza kalkulacyjnego tygodniowego rozkładu zajęć oraz danych związanych z klasyfikacją śródroczną i roczną oraz efektami kształcenia, - współopracowanie przydziału sal lekcyjnych, monitoring higieny pracy – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej- klasyfikacja, prace domowe, prace pisemne, przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów; przestrzeganie praw dziecka i praw ucznia - upowszechnianie wiedzy o tych prawach- monitoring - organizacja festiwalu piosenki z j. obcych - lekcje otwarte z wykorzystaniem TI - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – j. angielski - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
14. | Jeż Izabela | - Lider - Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczo - i Profilaktycznego – działania profilaktyczne szkoły, ewaluacja - efekty kształcenia - klasyfikacja - szkolny koordynator wdrażania programów dotyczących zdrowia - pierwsza pomoc – procedury - modyfikacja - współpraca z pielęgniarką pracująca w środowisku ucznia - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej – klasyfikacja, monitoring wf, - opracowanie planu wykorzystania bloku sportowego - koordynator: reprezentowanie szkoły w imprezach i zawodach sportowych - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
15. | Krawczyk Barbara | – monitoring: absencja szkolna - monitoring: religia, wychowanie do życia w rodzinie, wf - zgody - realizacja projektów w zakresie edukacji ekologicznej – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej: badanie efektów kształcenia klas IV – VIII – przyroda, biologia - przygotowanie uczniów do konkursów z wiedzy przyrodniczej i ekologicznej - SU - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów - przyroda - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
16. | Kindylichi Sylwia | - Zespół do spraw rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów, organizacja p p-p: rozpoznawanie specyficznych potrzeb uczniów, organizowanie i monitoring p p- p, edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych - przygotowanie uczniów do konkursów z wiedzy polonistycznej – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - badanie efektów kształcenia z j. polskiego - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – j. polski - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
17. | Kociołek Monika | - lider - Zespół nauk przyrodniczych - efekty kształcenia – biologia – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - badanie efektów kształcenia: biologia; zapewnienie uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków nauki – kontrola, monitoring, opracowanie działań i procedur oraz ewalucja |
18. | Kula Elżbieta | – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - badanie efektów kształcenia z j. polskiego, monitoring uczeń mający problemy w nauce oraz uczeń zdolny klasy VII z języka polskiego - przygotowanie uczniów do konkursów z wiedzy polonistycznej, a w szczególności kuratoryjnych; 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne - efekty kształcenia – j. polski klasy VIII, przygotowanie uczniów do egzaminu |
19. | Niewiadomska Katarzyna | - koordynator edukacji filmowej, współpraca z MOK, z itd. - koordynator szkolnych koncertów - promocja szkoły w środowisku lokalnym – współpraca z przedszkolami - opiekun SU (klasy I – III) – działania kulturalno - rozrywkowe - koordynator działań artystycznych szkoły, przygotowanie festynu z okazji Święta Szkoły, - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – teatralne - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
20. | Okońska – Spas Dagmara | - Zespół do spraw nowelizacji i ewaluacji Statutu - opracowywanie zmian w obrębie Statutu - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej: badanie efektów kształcenia z języka angielskiego – przygotowanie uczniów do egzaminu - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – j. angielski - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
21. | Przybył Małgorzata | - adaptacja uczniów klas pierwszych do warunków szkolnych, a w szczególności ich bezpieczeństwo - przygotowanie ślubowania klas I - organizacja „Dnia Matki i Ojca” - Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Szkolnego Programu Wychowawczo - Profilaktycznego – działania dotyczące bezpieczeństwa uczniów klas I – III – realizacja projektów - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
22. | Stańczyk Sławomir | - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej: opracowywanie diagnozy sprawności fizycznej uczniów oraz stanu ich zdrowia, współpraca z pielęgniarką szkolną - monitoring: realizacja zajęć wychowania fizycznego - pierwsza pomoc – procedury - opiekun sekcji SU – działania rekreacyjno - sportowe - przygotowanie i przeprowadzenie wewnątrzszkolnych zawodów sportowych - opracowywanie aktualności sportowych - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
23. | Stankowska Wioletta | – Lider - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - opracowanie planów pracy szkoły, np. dyżurów, przydział sal - przepisanie do arkusza kalkulacyjnego tygodniowego rozkładu zajęć - koordynator wewnątrzszkolnych i zewnętrznych konkursów matematycznych - rozwijanie - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – matematyka - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne - opiekun SU |
24. | Stefańska Ewa | - promocja szkoły w środowisku lokalnym – współpraca z przedszkolami - opracowanie szkolnego zestawu programów - opracowanie planu dyżurów - PZO - klasy I – III - opracowanie zakończenia roku szkolnego klas I - III - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, koordynator konkursów klas I -III - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
25. | Szulc Elżbieta | - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - badanie efektów kształcenia – matematyka klasy VIII, monitoring uczeń mający problemy w nauce oraz uczeń zdolny matematyka klasy VIII, przygotowanie uczniów do egzaminu z matematyki - organizacja szkolnej i międzyszkolnej rywalizacji matematycznej - przygotowanie uczniów do konkursów matematycznych, a w szczególności kuratoryjnych - wdrażanie nauczycieli matematyki do pracy z uczniem w klasie VII - VIII – zajęcia otwarte - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
26. | Sołtys – Dobrowolska Anna | - lider - Zespół do spraw rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów, organizacja p p-p: rozpoznawanie specyficznych potrzeb uczniów, organizowanie i monitoring p p - p, organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole, przeciwdziałaniem przemocy i agresji, eliminowaniem realnych zagrożeń i wzmacnianiem właściwych zachowań uczniów, – Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej i monitoring: ocena prawidłowości zapewnienia dzieciom i młodzieży pomocy psychologiczno-pedagogicznej; organizacja kształcenia uczniów wg indywidualnego programu nauki, przestrzeganie praw dziecka i praw ucznia - upowszechnianie wiedzy o tych prawach- monitoring - Kształcenie zawodowe oparte na ścisłej współpracy z pracodawcami. Rozwój doradztwa Zawodowego –opracowanie działań, monitoring i ewakuacja - Zespół do spraw opiekuńczych i pomocy socjalnej dla uczniów: organizacja pracy, monitoring, współpraca z instytucjami działającymi na rzecz dzieci; realizacja akcji, przedsięwzięć i projektów charytatywnych - koordynator szkolnych akcji charytatywnych i „Szkolnego wolontariatu” - współpraca z instytucjami działającymi na rzecz dzieci -rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów -- rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne - organizacja kontaktów i współpracy rodzic – nauczyciel - uczeń - opiekun SU |
27. | Śmiechowska Karolina | - Kontrola Zarządcza - Zespół do spraw nowelizacji i ewaluacji Statutu - opracowywanie zmian w obrębie Statutu -organizacja wewnątrzszkolnej i międzyszkolnej rywalizacji polonistycznej - Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wewnętrznej - procedury bezpieczeństwa - kształcenie rozwijające samodzielność, kreatywność i innowacyjność uczniów - monitoring - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – j. polski, literackie - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne - - współpraca ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju |
28. | Tokarska Paulina | - opracowanie informacji - sukcesy uczniów naszej szkoły - opracowanie, monitoring - Procedury bezpieczeństwa w SP 11 - przygotowanie i poprowadzenie festiwalu piosenki angielskiej, niemieckiej - badanie efektów kształcenia j. angielski, przygotowanie uczniów do egzaminu - opracowanie „Planu doskonalenia zawodowego nauczycieli” - opracowanie harmonogramu wycieczek szkolnych - współpraca ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów |
29. | Trojan Ilona | - opiekun SU - przygotowanie i poprowadzenie XII Edycji Międzyszkolnego Konkursu Recytatorskiego klas I-III - oprawa plastyczna imprez i uroczystości szkolnych, - oprawa plastyczna korytarzy szkolnych - promocja szkoły w środowisku lokalnym, np. „Święto Konstytucji 3- go Maja” - przygotowanie festynu z okazji Święta Szkoły - - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – plastyczne - monitoring – absencja uczniów klas I – III |
30. | Trojanowska Jolanta | - oprawa muzyczna imprez i uroczystości szkolnych - popracowanie i przygotowanie festiwalu - 100. rocznica odzyskania niepodległości – wychowanie do wartości i kształtowanie patriotycznych postaw uczniów - przygotowanie wewnątrzszkolnego konkursu piosenki - przygotowanie festynu z okazji Święta Szkoły -promocja szkoły w środowisku lokalnym – oprawa muzyczna - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień artystycznych uczniów |
31. | Radomiak Iwona | - adaptacja uczniów klas pierwszych do warunków szkolnych, a w szczególności ich bezpieczeństwo - przygotowanie ślubowania klas I - organizacja „Dnia Matki i Ojca” - protokolant - rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów dostępnych w sieci - opracowanie działań i monitoring IV - VIII - lekcje otwarte z wykorzystaniem TI |
32. | Żyra Katarzyna | – działania dotyczące bezpieczeństwa uczniów klas I – III – realizacja projektów - organizacja „Dnia Babci i Dziadka” - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne - pomoc w pracy biblioteki szkolnej, współprzygotowanie zamówienia podręczników i materiałów edukacyjnych oraz pomoc w przekazaniu podręczników i materiałów uczniom - opracowanie wykazu podręczników klasy I – VIII - współpraca z filharmonią, z MOK, itd. - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów . - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
33. | Rejniak Wirginia | - przygotowanie i poprowadzenie festiwalu piosenki j. obcych - badanie efektów kształcenia j. niemiecki - monitoring: uczeń mający problemy w nauce oraz uczeń zdolny - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów |
34. | Telążka Anna Zakrzewska Ewa | - zajęcia - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów – rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów - badanie efektów kształcenia: chemia, biologia, geografia - monitoring: uczeń mający problemy w nauce oraz uczeń zdolny - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów mających problemy edukacyjne |
ZESPOŁY DANEGO ETAPU NAUCZANIA
Nauczyciele prowadzący zajęcia w danym oddziale i na danym etapie nauczania tworzą zespół, którego zadaniem jest w szczególności:
- ustalenie zestawu programów nauczania i podręczników dla tego oddziału i etapu nauczania oraz jego modyfikacja
- analiza bieżących postępów i osiągnięć uczniów
- podejmowanie środków zaradczych i działań naprawczych
- opracowywanie wewnętrznych diagnoz
- analiza wyników wewnętrznych i zewnętrznych sprawdzianów/egzaminów
- analiza efektów kształcenia
- rozpoznawanie specyficznych potrzeb uczniów
Nauczyciele prowadzący zajęcia w danym zespole wchodzą zarazem w skład zespołów samokształceniowych i problemowo – zadaniowych.
PRZEDMIOTOWE ZESPOŁY SAMOKSZTAŁCENIOWE
Nauczyciele danego przedmiotu i nauczyciele przedmiotów pokrewnych tworzą zespół, którego zadaniem jest w szczególności: dzielenie się widzą, badanie i analiza efektów kształcenia, diagnozowanie potrzeb uczniów.
1. Zespół humanistyczny - w jego skład wchodzą nauczyciele: języka polskiego, religii, nauczyciel historii, muzyki, plastyki i bibliotekarz. Lider zespołu: M. Grzybek.
2. Zespół nauk ścisłych : w jego skład wchodzą nauczyciele matematyki, zajęć komputerowych i informatyki, zajęć technicznych i techniki, fizyki. Lider: B. Cuper.
3. Zespół nauk przyrodniczych – w jego skład wchodzą nauczyciele: biologii, przyrody, w – f, geografii, chemii. Lider: B. Krawczyk.
4. Zespół języków obcych: nauczyciele języka angielskiego i niemieckiego. Lider zespołu: D. Hilska.
5. Zespół edukacji wczesnoszkolnej: nauczyciele klas I – III. Lider: B. Czuba.
ZESPOŁY PROBLEMOWO – ZADANIOWE
Wybrana grupa nauczycieli do realizacji określonego zadania - według corocznego przydziału czynności dodatkowych.
1. Zespół do spraw nowelizacji i ewaluacji Statutu (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider M. Danielak.
2. Zespół do spraw opracowania, modyfikowania i wdrażania Programu Wychowawczego - Profilaktycznego (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych):
- opracowanie, modyfikowanie i wdrażanie procedur bezpieczeństwa
- koordynowanie działaniami wychowawczymi i profilaktycznymi związanych z bezpieczeństwem uczniów, przeciwdziałaniem przemocy i agresji, eliminowaniem realnych zagrożeń i wzmacnianiem właściwych zachowań uczniów.
- koordynowanie działaniami wychowawczymi związanymi z kształtowaniem postaw i respektowaniem norm społecznych
- opracowywanie programów, projektów i koordynowanie działaniami na rzecz zdrowia
- realizacja akcji, przedsięwzięć i projektów charytatywnych - szkolny wolontariat.
3. Zespół do spraw opiekuńczych i pomocy socjalnej dla uczniów (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider K. Balińska:
- opracowywanie diagnoz i przeprowadzenie badań dotyczących opiekuńczej roli szkoły, pomocy socjalnej
- sprawozdania z przeprowadzonych badań, statystyki
- pomoc socjalna
- współpraca z instytucjami działającymi na rzecz dzieci
- realizacja akcji, przedsięwzięć i projektów charytatywnych- szkolny wolontariat.
4. Zespół badania jakości pracy szkoły, ewaluacji wynikającej z nadzoru na dany rok szkolny (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider: W. Stankowska.
5. Zespół do spraw rozpoznawania specyficznych potrzeb uczniów, organizacja p p – p (odpowiedzialni - wg przydziału czynności dodatkowych) – lider A. Sołtys – Dobrowolska.:
- zespoły nauczycielskie danej klas,
- Zespoły Wspierające ds. pomocy psychologiczno – pedagogicznej uczniom posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.